skinnyleo

42.

Publicerad 2011-11-21 22:06:00 i leo

Idag har maten gått bra!
Jag måste verkligen hålla en "lagom" kosthållning vilket är det värsta som finns.
Jag är allt eller inget. Jag är äta allt eller äta inget. Men eftersom jag har fuckat up min metabolism och framför allt mitt huvud så mycket så fungerar det inte med strikt diet (typ fast o 300 kcal-dieter) längre.  Måste äta lite, men inte för lite. Mycket, men inte för mycket.
 
Framför allt ska jag fokusera på regelbundenheten i min kost framöver. frukost, lunch, middag och mellanmål på regelbundna tider osv. Så jävla jobbigt. Jag gillar att svälta, få kicken. Jag gillar att äta mycket och spy upp det. Håller jag på så så står vikten stilla. Nu ska jag fan ta tag i det här på rätt sätt. Inte få värre ätstörning (genom fasta och hetsätningar) utan äta så jag mår bra och går ner i vikt. Jag ska ta den hemska jobbiga vägen. Lägga om alla tankar.
 
(ps. transdagen var världens bästa, har knutit nya kontakter, gått med i nya nätverk och känner mig bättre till mods med mig själv)
 

Om

Min profilbild

Deprimerad, utbränd sjukskriven vegan inter-gender person som bantat sen jag var 10 haft en seriös ätstörning sedan jag var 15 men ingen kontakt med vården förens jag var 20 år. Har just nu mest problem med hetsätningar och cravings och jobbar hårt med att äta regelbundet för att motverka detta. Högsta vikt: 86 (nuvarande vikt) Lägsta vikt: 59 (då jag åt 300 kcal per dag när jag var 15) Målvikt: 55 Haft problem med svält, hetsätning, spy upp mat och allmän fixering kring mat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela